27 Mart 2013 Çarşamba

Açlık Oyunları ( Açlık Oyunları #1 ) | Suzanne Collins



Geç de olsa sonunda dillerden düşmeyen seriye bende başladım.
İlk başta abartıların tam zıttı çıkacağını düşünüyordum.Yazarın cümlelerine başta bir süre alışamadım.Yada çeviriden kaynaklı bir sorun yaşadım diyelim.Her sayfayı çevirdiğimde beni kitaba bağlı tutan meraktı sanırım.
Aslında gayet akıcı ilerleyen cümleler kuruluydu.Aynı zamanda bilgi veren ve dört dörtlük tasvirler vardı.Ama karakterin kendi ağzından okumak beni bir süre yavaşlattı.

Oyunlar başladığında işte dedim sonunda ben bu kitabı sevdim.Bazı yerler çok hızlı geçmiş ölümler konusunda ama hızlı olmasına bile çok takılmadım.

Peeta karakterini çok sevdim -filmdeki canlandırmasını görene kadar- ama yine de bu kadar pasif olmak yerine daha aktif bir erkek karakter olabilirdi.Bu kadar naiflik ile ne işin var senin açlık oyunlarında diye sorarlar.
Haytmic ve Cinna karakterleri başlıca favorilerim oldu.İlerleyen dönemlerde Haytmic'in de yer aldığı oyunlar kitap olsa fena olmaz.

İlk kitabı bitirdiğinizde olayları bitirdiğimde devamı nasıl gelebilir ki bunun diye düşünürken ikinci kitabında ters köşe oldum ve devamının aslında çok iyi geldiğini görmüş oldum.

Serilerde genelde ilk kitaplar ya çok ağır başlar yada biraz sıkıcı olurlar ama Açlık Oyunları serisinde tam tersiydi.İlk kitabın hızını seveceksiniz ve büyük ihtimalle ikinciye aynı gün içinde başlayacaksınız.

Arka Kapak
Etkileyici bir fantastik dünya, bitmek bilmeyen bir aksiyon Açlık Oyunlarında bir sonraki sayfaya geçmek için sabırsızlanacaksınız.
Etrafınızdaki başka herkes sabahı göremeyeceğinizden eminken vahşi bir ortamda kendi başınıza hayatta kalabilir misiniz?
"Bu kitaba o kadar bağımlı kaldım ki, yemeğe çıktığımda bile kitabı yanımda taşıdım ve masanın altında okumaya devam ettim. Hikayesi beni birçok gece uykusuz bıraktı çünkü bitirdiğimde bile, yatakta bu kitabı düşünmeye devam ettim. Açlık Oyunları kesinlikle büyüleyici."Stephenie Meyer
"Elimden bir türlü bırakamadım… Bağımlısı oldum."Stephen King
Kazanmak ün ve talih, kaybetmek ise kesin ölüm anlamına gelir.Bu Oyunun Galibinin Karnı Doyacak Kaybeden İse Ölümle Tanışacak...
Açlık oyunları başlasın... 
Sayfa Sayısı: 384 
Baskı Yılı: 2013 
Yayınevi: Pegasus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder