23 Şubat 2013 Cumartesi

Değerini Bil | Nora Roberts

Değerini Bil | Nora Roberts
Geç oldu,güç oldu ama sonunda Nora Roberts ile bende tanıştım.Tanışmamız serinin 3. kitabı ile olsa da güzel oldu.
Aşk kitabı seven herkesin sevebileceği türden bir romandı.Cümleler oldukça akıcıydı.Bir süre sonra kapılıp gidiyorsunuz.Aksilikler olmasa ilk gün bitirmeyi düşünüyordum. :)
Güzel,sade,tadında hem aşk hem dostluk barındıran bir hikaye sevilmeyecek gibi değil.
Muhteşem dörtlünün iş hayatına öyle bir kapılacaksınız ki bir anda kendinizi son sayfada bulabilirsiniz.Parker'in iş kolikliği,Laurel'in pasta aşkı,Mac'in fotoğrafı ve Emma'nın çiçekleri birbirine uyumları  %100 olan dört insanın hayatına dalmak oldukça eğlenceliydi.
Erkekleri de sevdim ama Del başrol iken çok baskın bir karakter değildi sanki.Hatta bazen ikilinin aşkı çok aceleye getirilmiş diye düşündüğüm yerler oldu.
Benim için aşk romanları Judith Mcnaught'den ibaret olduğu için onun anlatımı gibi dolu dolu bir aşk bekledim ama kıyaslamak bile istemiyorum.Nora'yı ayrı değerlendiriyorum o öyle güzel. :))
İlk kitap alışverişimde sepette yer bulursam serinin diğer 3 kitabını da alacağım.
Keyifle sıkılmadan okunacak güzel bir roman.Çok sevdim ama daha dolu dolu olmasını isterdim. 

Arka Kapak

New York Times çok satan yazarı Nora Roberts, sizi Connecticut'ın en gözde evlilik planlama şirketi Vows'un kurucuları Parker, Emma, Laurel ve Mac'le tanışmaya davet ediyor. 



Laurel McBane ne zaman desteğe ihtiyaç duysa arkadaşlarına güvenmiştir, özellikle de en büyük hayali olan yemek okuluna gitme şansı ailesinin maddi sorunları yüzünden suya düşmek üzereyken. Şimdi Laurel arkadaşlarının cömert yardımını, müşterilerinin düğünlerinde yaptığı birbirinden lezzetli pasta ve şekerlemelerle ödüyor. 

Laurel aşka ve romantizme elbette inanmaktadır - tabii teoride. Ancak diğer kadınların arzuladığı tüm o zevkler konusunda oldukça çekingendir. 

Parker'ın ağabeyi Delaney Brown gibi güçlü ve zeki erkekleri beğenir - hatta çocukluğundan beri Del'e delicesine âşıktır. 

Bazı aşklar diğerlerinden daha uzun sürmekte ve buna inanan Laurel, üst düzey bir avukat olan Del'in hâlâ erişilmez olduğunu düşünmektedir. 

Bir gece Laurel'ın hızla değişen ruh hali, Del ile öfke dolu, ateşli ve baş döndürücü bir biçimde öpüşmesine neden olur. Paylaştıkları bu tutku dolu öpücük hayatlarında bir dönüm noktası olacaktır... 

Yayın Evi: Epsilon
Yayın Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 360 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder